Tuesday, November 9, 2021

Evelyn Laurenin sijoitusehdotus

Terveisin rakkaani,
Minulla on ilo kirjoittaa sinulle kaiken kokemani jälkeen, tiedän,
etten ole tavannut sinua ennen enkä nähnyt sinua, mutta uskon, että
olet hyväsydäminen.
Olen neiti Evelyn Lauren, ainoa edesmennyt Paul Bohoun Laurenin tytär
Norsunluurannikolta (Norsunluurannikko).

Isäni jätti summan ($ 5 500 000,00) minulle pankkiin täällä
Norsunluurannikolla (Norsunluurannikolla) ennen äkillistä kuolemaansa,
hän käytti nimeäni perillisenä ja talletuksen lähiomaisena ja myös
edunsaajana. rahat kuolemansa jälkeen, edesmennyt isäni kirjoitti
testamentin ja toimitti sen pankille ja rajoitti minua pääsemästä
käsiksi rahoihin täällä Norsunluurannikolla (Norsunluurannikolla),
ellei sijoituksia ulkomaille.

Pyydän sinua auttamaan minua siirtämään ja vastaanottamaan nämä rahat
pankkitilillesi siellä maassasi, jossa minulla on pääsy
sijoitusrahoihin. Aion myös tehdä yhteistyötä kanssasi elinikäisen
sijoituksen perustamisessa, jossa rahat ylittävät. siellä maassasi.

Ole hyvä ja odotan hyvää vastaustasi viestiini, jotta voin antaa
sinulle lisätietoja tästä sijoituksesta ja keskustella kanssasi lisää
tulevaisuudestani ja eduistani.

Kiitos kun odotan vastaustasi
Neiti Evelyn Lauren

No comments:

Post a Comment